Frukost på sängen!

Idag när klockan ringde så va jag bara så jäkla trött, jag ville verkligen inte kliva upp ur sängen, jag kände att jag skulle kunna sova hela dagen^^ Men jag blev allt lite piggare när min älskling kom in med frukost på sängen till mig :) Och brickan som jag köpte igår kom ju väl till användning :)



Idag står det jobb på schemat
. Börjar som vanligt 15:00 och slutar 22:00 ikväll. Och när jag kommer hem ikväll så ska jag visa er en jätte fin sak :) En liten ledtråd: fint sken!


Kommentarer
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

åh vad gulligt! Då blir man glad!

2011-05-14 @ 13:17:32
URL: http://jessi91.spotlife.se.
Postat av: Anonym

Så gulligt av honom :D

2011-05-14 @ 15:34:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0