Hemma - BULLAR!

Kom hem från jobbet för en liten stund sedan. Har precis gjort iordning bullar och mjölk :) gott, gott! Ska titta på Big Brother nu och efter det blir det nog film med min älskling :)



Jag har förresten tänkt på en sak
och har kommit fram till att jag nog kommer vänta med att visa er min inredning/möbler mm här hemma tills jag fått iordning allt ordentligt. Ja menar det är ju inte så kul tex att se min nya säng när jag inte ens fått upp allt eller iordning allt som jag vill i vårat sovrum. Jag tycker helt enkelt att det blir roligare att visa er massa bilder när allt är klart eller iallafall då jag känner mig nöjd med något ut av rummen. Och förhoppningsvis så tar det inte så lång tid innan ni får se bilder. Bilder på vårat kök, vardagsrum och hall mm kommer ni också att få se så småning om :)


Kommentarer
Postat av: sandra

Tack söta! Förstod att du skulle gilla den ;)

Vad spännande!! jag längtar tills bilderna kommer :D



Kram

2011-05-06 @ 23:07:49
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0