Hemma - Hjälp beslutsångest!

Jag och älskling kom precis hem från en fantastiskt mysig och rolig kväll hemma hos hans föräldrar :) Det blev god mat, grillat lamm med ris, sallad och en egengjord kantarellsås som verkligen är to die for^^ Till efterrätt blev det en salig blandning av melon, blåbär, jordgubbar, kiwi och annanas. Sååå gott!

Nu tänkte jag kika runt lite på nätet
. Är nämligen ute efter gardiner till våran himmelsäng. Men frågan är vilka ska man ha? jag har sådan beslutsångest att det näst intill är löjligt haha. Skit svårt tycker jag verkligen att det är. Gardinerna som ska upp i sovrumsfönstret är vita och beiga så gardinerna till sängen måste ju gå hand i hand med dom som ska upp i fönstret. Jag funderar på att kanske köpa bara vita gardiner till sängen och kanske spets men jag vet inte... åhh jag blir galen vad svårt det är.

Här är iallafall våran säng
, har ni några tips på några fina gardiner eller hur man skulle kunna ha det då man har himmelsäng är ni mer än välkomna att dela med er. Alla tips jag kan få är jag tacksam för :)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack :D Jag är själv supernöjd :D



Härligt att middagen va god ;)

2011-05-02 @ 20:49:43
URL: http://bitchens.blogg.se/
Postat av: idah

Hej!! Hittade just din blogg och det blev en favorit från första inlägget!!! Sen hittade jag hit genom en bild på eran säng som jag bara älskar!!! Jag undrar var ni har köpt den? Vi håller just på att ska börja renovera vårat sovrum och jag vill ha den här lite gamla, classy stilen och jag skulle verkligen vela ha en liknande säng:)



Tack för en LÄSVÄRD blogg:)

Kramar

2012-01-30 @ 12:00:48
URL: http://iidahjohansson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hej skulle cokså gärna vilja veta vart sängen är köpt! :I)

Svar: Sängen finns/fanns hos Halens.se :)
Jouline

2012-07-06 @ 10:01:03



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0