Hemma - Ny hårinpackning!

Jag kom ganska så nyligen innan för dörren här hemma. Trodde inte jag skulle vara borta såhär länge, men så blev det. Va ju först hos frisören idag klockan 11:30, vid 13:00 tiden vart allt hår ute. Gick sedan och kikade i lite butiker i stan och självklart fick det följa med lite pysselgrejer hem, ljus bland annat, ska visa er sedan.

När jag väl kom utanför mig så ser jag en person
ca 50 meter bort som verkar väldigt bekant och bekant var hon allt för det var min mamma^^ Hon brukar alltid ringa mig innan hon kommer hem till mig men idag ville hon överraska mig, och vilken tur att jag precis kom hem då :) Vi gick upp till mig och tog en snabb fika sen bar det av till, Jysk, Plantagen och sedan Ica Maxi. Och nu är jag som sagt hemma igen.

Ska äta lite mat nu
sen ska jag nog göra en efterlängtad inpackning i håret. Köpte denna inpackning hos min frisör förut och jag tänker köra inpackning idag + i morgon sen på fredag är det ju dax att sätta in nytt hår igen :)



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0