Läsarfråga - Bloglovin'

Jag har fått en fråga, eller fråga och fråga jag tänkte iallafall ta upp det här i bloggen för jag undrar om kanske andra har haft samma problem.


Emma:

Måste säga att jag verkligen uppskattar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

Svar:

Hej! och va kul att du gillar min blogg :) Vad jag vet så har ingen haft problem med att prenumerera på den. Men kanske gör du något fel eftersom att det inte funkar för dig. Är du medlem på bloglovin'? om inte så bli det. Sök sedan på min blogg stylebyjouline, tryck dig in där och tryck sedan på "knappen" följ bloggen. Svårare än så ska det inte vara :)



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0