Lite bilder från igår

Igår var det ju som sagt min födelsedag och det var en jätte mysig och rolig dag. Mina nära och kära kom och det blev självklart tårta och så bjöd jag på mina hemmagjorda havre flarn, vilket visade sig vara väldigt populära^^ Efter allt gott så blev det lite presenter öppning, ska visa er vad jag fått men min kameras batteri tog slut igår då jag skulle fota presenterna och sen glömde jag av att ladda batteriet igår kväll så kameran ligger på laddning just nu. Men jag fick iallafall över några bilder på datorn innan batteriet tog slut och här nedan ser ni dom.

Mina havre flarn som är så sjukt goda
- receptet på dom hittar ni HÄR.



En skål med lite godis och nötter, den tog slut rätt snabbt^^



Tindra trivdes som fisken i vattnet igår, hon fick så mycket kel och kli av alla :)



Och så här har vi min rosa prinsesstårta :) Det var mycket mycket god!



Nu ska jag kila ut i det fina vädret igen. Det är strålande sol idag och jag vill inte sitta inne. När jag väl kommer hem så ska jag sätta mig på balkongen och mysa av min kvällssol. Hoppas ni alla får en fin dag så hörs vi senare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad sugen jag blev på havre flarn nu ha ha. Fin tårta och så söt tindra är :D

2011-05-31 @ 22:16:54
Postat av: Anonym

Grattis förresten :D

2011-05-31 @ 22:18:35
Postat av: Anna Posh Pooches - Baby Boo Tigger Wilson -

Grattis i efterskott, allt ser fantastiskt gott ut! Idag firar vi 3 år :D

2011-06-01 @ 10:41:09
URL: http://poshpooches.blogg.se/
Postat av: Mickan (tävling pågår!)

Fina bilder! Havreflarnen och tårtan såg jättegoda ut! :D

Kram

2011-06-01 @ 11:39:14
URL: http://angel-like.com
Postat av: Eva

Åh så goda dom kakorna såg ut. ska absolut ta receptet på dom och baka någon dag! prinsesstårta är min favorit tårta :)

2011-06-01 @ 22:22:38
Postat av: Michelle

Grattis i efterskott! Fina grejer du fick :)

2011-06-08 @ 11:55:38
URL: http://[email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0