Mobilbloggar. Jag är helt slut nu asså. I ...

img_9204 (MMS)

Mobilbloggar. Jag är helt slut nu asså. I förmiddags vid 11:00 tiden kom ett stort paket levererat till mig och jag har nu skruvat ihop allt helt själv :) Kan ni gissa vad det är? Visade en bild för några dagar sedan på vad det va! jag är iallafall jätte nöjd med själva designen, lite tråkigheter uppstod med det har jag åtgärdat nu. Bilder kommer att komma upp men inte just nu. För nu ska jag strax till jobbet. Börjar 15:00 och slutar 22:00 ikväll. Hoppas ni alla får en fin dag!



Kommentarer
Postat av: Anonym

De måste vara köksbordet och stolarna som du fått :D spännande och se bilder på det sen.

2011-05-03 @ 16:25:30
Postat av: Tommy

Sv: Tack så jätte mycket :)

2011-05-03 @ 16:33:49
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Mickan

Oj, näe jag vet inte. :P Berätta! ;D

Hoppas du har det bra på jobbet.



Tack. Idag mår jag bättre. Febern från igår är väck och jag hostar mindre. Men satans vad ont i kroppen jag har.

Kram!

2011-05-03 @ 20:36:46
URL: http://angel-like.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0