Omtag med toffsar!

Kom hem från jobbet för bara en liten stund sedan och har precis placerat mig i soffan med en kopp te. Är ledig i morgon, vilket jag inte visste för än jag skulle cykla hem från jobbet nu ikväll. Va helt säker på att jag skulle jobba i morgon. Så i morgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Det ska tydligen regna hela dagen/kvällen i morgon hos mig så det blir väl att hålla sig hemma.

Här nedan har ni förresten mina nya omtag
med toffsar till våran himmelsäng :) behöver jag ens säga att jag älskar dom^^ Dom är verkligen så himla fina och jag är så jäkla nöjd med dom. Bilder på våran säng kommer att komma upp men jag har än inte fått iordning helt i vårt sovrum så ni får vänta ett litet tag till.



Nu ska jag kika lite på teven
och i morgon tänkte jag att jag skulle visa er lite söta saker som jag faktiskt var och shoppade idag innan jag började jobbet :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Super fina!! Längtar till det kommer upp bilder på sängen är så nyfiken på att se hur den ser ut :D

2011-05-13 @ 21:31:02



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0