Tisdag - ledig!

Idag är det tisdag och jag är ledig idag igen :) Men i morgon väntar det jobb och jag ska befinna mig på jobbet redan 12:30 i morgon för imorgon så ska jag, brukarn jag jobbar hos och mina arbetskamrater göra en mysig liten tripp till ett ställe där vi ska få äta lunch och sedan ska vi få en kurs i naturens gåvor :) spännande, spännande!

Igår tänkte jag att jag skulle satt upp mina gardinstänger
men jag kom på att det är ju betongväggar så då behövs det en borrmaskin. Trodde jag....^^ (jag kommer till det) Så jag ringde min mammas man Teddy igår och frågade om han kunde komma hit idag och hjälpa mig att sätta upp gardinstängerna, javisst sa han och klockan 12:00 idag knackade det på dörren här. Han hade med sig en jätte väska med en massa borr och maskiner. Vi började måla upp var gardinstängerna skulle sitta och när Teddy väl skulle borra så råkade han knacka lite på väggen och utbrast -

Teddy - MEN JOULINE, du är la rolig.
Jag - Vadå, vad är det nu?
Teddy - Det är ju inte betongvägg.
Jag - VA, du skämtar...
Teddy - Nej!
Jag - Jo du skämtar
Teddy - Nej! det är bara att skruva i skruvarna i väggen.
Jag - Men åhh..

Det är alltså bara att skruva i skruvarna rätt i väggen haha^^ Jag känner mig verkligen dum asså. Nu fick Teddy åka ända hit i onödan, fast på ett sätt inte för det va kul att träffa honom och lika så tyckte han om mig :) Teddy åkte här ifrån för en stund sedan då han bara var här en snabbis på sin lunch rast från sitt jobb. Så nu hade jag tänkt att jag skulle ta och SKRUVA i skruvarna i väggen :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha gullig ^^

2011-05-10 @ 18:31:44
Postat av: Anonym

HA HA va roligt detta var att läsa. Nu känner jag mig inte ensam om att ha gjort likadant som dig. Och jag håller med dig om att man verkligen känner sig dum att man inte kolla väggen själv innan.

2011-05-10 @ 23:44:07



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0