Torsdag - jobba

Idag är det jobba som står på schemat igen. Börjar som vanligt 15:00 och slutar 22:00 ikväll. Jobbar samma tid i morgon men på lördag är jag ledig och då ska jag hämta ut ett litet paket som ligger och väntar på mig :)

Kom upp från badet för bara en liten stund sedan
. Det var så himla gott att bara ligga där och slappna av. Men jag låg nog lite för länge... ser nämligen ut som ett russun just nu^^ Nu tänkte jag ta en promenad med Tindra och sedan bär det av till jobbet. Hoppas ni alla får en fin dag så hör vi ikväll när jag kommer hem!

Slänger upp en video som jag hittade för ett tag sedan
. Hunden i videon får bebisen att sluta gråta med sitt ylande :) Jag tycker det är riktigt häftigt. Vissa hundar är så otroligt intelligenta.



Kommentarer
Postat av: Fröken M

gud va härligt det lät med ett bad ! jag är helt slut efter jobbet så när C kommer hem ska han få leka med Viggo. Jag ska ha en lugn stund för mig själv :)

2011-05-05 @ 15:53:27
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Fröken M

gud va härligt det lät med ett bad ! jag är helt slut efter jobbet så när C kommer hem ska han få leka med Viggo. Jag ska ha en lugn stund för mig själv :)

2011-05-05 @ 15:56:48
URL: http://frokenmela.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0