Torsdag

I dag vaknade jag och älskling av en skällande liten hund^^ Tindra stod och skällde på något i fönstret men vi fattade inte varför hon skällde, men tillslut så gick jag upp för att titta och det visade sig att hon stod och skällde på ett snöre typ haha. Utanför mitt vardagsrumsfönster så har jag en markis och på sidan av markisen hänger det ett långt stort snöre, det hade lossnat och stod och slog mot fönstret. Men nu är snöret fastknutet så nu ska hon inte behöva skälla mer^^

Just nu sitter jag och tittar på Livräddarna på Bondi Beach, riktigt bra program det där. Dom räddar människor från att drunkna och människor som blivit brända av farliga blåsmaneter och dom tar också brottslingar som går runt och fotar tjejer som ligger i toppless på stranden och mycket mycket mer. Jag ska nog börja titta på detta programmet faktiskt.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0