Hemma + Kanelbullar

Nu är jag hemma från jobbet. Har haft en jätte bra dag på jobbet. Hade även handledarmöte på jobbet idag också och det va intressant.  Påvägen hem från jobbet så mötte jag upp min vän Rebecca. Vi gick sedan till Hemköp för att inhandla ingredienser till kanelbullar. Det är ju faktiskt kanelbullens dag idag :) Vi funderar på att göra några vaniljbullar också. Gud så gott det ska bli när dom är färdiga :)



Efter att vi bakat bullarna så kommer det självklart komma upp lite bilder :) Men det kommer också komma upp bilder från mitt SPA & Parfym Party som jag hade igår.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Va mysigt! tänk om man kunde baka själv! not! världs-sämst på det! kan du skicka över nåra, hehe ;)



Ha en bra kväll!

2010-10-04 @ 19:21:45
URL: http://www.misshart.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0