SAW 3D

Idag skulle jag egentligen klätt ut mig och gått på en halloweenfest men jag hoppade det. Istället så ska jag, min älskling och två vänner till oss gå på bio och se den nya SAW filmen i 3D. Jag vill egentligen inte gå och se den på bio för jag tror att jag kommer bli för rädd haha^^ men samtidigt så vill jag ju gärna se den och så kommer det också att bli. Klockan 21:45 ikväll börjar bion och antagligen kommer jag skita ner mig av rädsla HAHA, nä men det ska nog gå bra. Nu ska jag göra iordning mig sen ska jag möta upp min älskling. Hörs senare ikväll när jag kommer hem. Hoppas ni alla får en fin lördag kväll!

Här har ni trailen till SAW 3D



Kommentarer
Postat av: Anonym

den ska jag se nästa vecka kommer nog skämma ut mej totalt hahah så mkt ja brukar skrika på skräckfilmer xD



du får säga sen efter du sätt den om den va läskig =D

2010-10-30 @ 19:17:58
URL: http://sweetsugarcandybloggen.blogg.se/
Postat av: Ida

Alltså det går bussar, men alldeles för få. Men det funkar ändå helt okej. Mår faktiskt lite bättre nu än tidigare idag. :)

2010-10-30 @ 20:10:28
URL: http://idaq.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0