Nu är jag klar

Nu har jag gjort tre nageldesigner. Min kusin och hennes dotter blev lite sena förut så jag satte mig och gjorde en nageldesign på mig. När dom väl kommit så tyckte mitt kusin barn att mina naglar va så fina att hon ville ha likadana^^ och det fick hon nästan :) Efter att jag va klar med hennes naglar så ville min kusin att jag skulle måla hennes också, och det gjorde jag. Ni ska strax få se alla våra naglar :)

Detta fina hjärtat fick jag av mitt kusin barn som tack för att jag målade hennes
naglar^^ Hon hade gjort hjärtat i skolan idag :)



Kommentarer
Postat av: Malin

Vad sött! Kommer ihåg när man själv gjorde sånna plattor på fritids och dagis. Så fint :)

Hoppas du får en bra kväll, kram

2010-09-10 @ 19:50:29
URL: http://chickity.blogg.se/
Postat av: Frida

vsg :D

2010-09-10 @ 20:00:29
URL: http://kizzmeandholdme.blogg.se/
Postat av: Mammi

Vilket fint hjärta du har fått .......Kram

2010-09-10 @ 20:12:06



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0