Onsdag

Somnade som vanligt alldeles för sent igår^^ Sitter just nu i min soffa och tittar på Seven Heaven på kanal 5 och äter frukost. Klockan 12:00 börjar jag jobba, ska inte jobba så många timmar idag så jag är hemma runt 17:00 tiden. Här nedan får ni en bild på min goda frukost som jag sitter och äter precis nu :)



Hoppas ni alla får en fin onsdag
så hörs vi när jag kommer hem och då blir det att sätta sig vid datorn och blogga. Har ju bloggat så dåligt dom senaste dagarna pga att jag jobbat så mycket men imorgon är jag ledig och det ska bli så himla gott.


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2010/september/onsdag-dagens-blogg-3.html#comment

2010-09-29 @ 11:16:51
URL: http://vadfanskajagheta.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0