Alla hjärtans dag present av mamma :)

Igår kväll när jag kom till jobbet för att jobba natten så väntade en liten alla hjärtans dag present på mig :) Den var från min fina mamma (jag och min mamma jobbar ju på samma jobb). Och hon hade inte bara gett mig en alla hjärtans dag present utan även alla andra arbetskamrater hade fått varsin också :)

Och det vi alla fick var varsin super söt mugg och ett fint kort




Tack min underbara mamma
. Du är så himla omtänksam om allt och alla människor. Omtänksammare människa än dig får man leta bra länge efter. Muggen kommer bli en av mina favvo muggar att dricka te ur :)


Kommentarer
Postat av: Michelle

Va fin :)

2011-02-18 @ 18:54:17
URL: http://michellebeit.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0