Jag kan inte fatta att jag ska flytta^^

Ni får ursäkta för den dåliga uppdateringen men som dom flesta vet så är jag mitt uppe i en flytt. I morgon är, vad jag kallar den DEN STORA DAGEN! Det är i morgon som vi ska flytta alla möbler till den nya lägenheten och som jag skrivit förut så hoppas jag på att jag med ska flytta in i morgon.

Så med andra ord
så blir denna natten troligtvis den sista natten i denna lägenheten som jag bor i just nu. Känns helt sjukt. Jag kan än inte fatta att jag verkligen ska flytta, men jag kommer nog fatta det i morgon :) Jag hoppas ni vill hänga med mig i min flytt och se hur det kommer bli i den nya lägenheten. Det är mycket som ska fixas i den nya lägenheten så som att det måste målas överallt sen ska det köpas nya möbler, mattor, kanske gardiner och andra fina inredningssaker mm, och ni ska självklart få se hur det blir :) Nu måste jag sätta mig på golvet iegn och fortsätta packa.

Jag har slängt ihop lite bilder här under
som jag får mycket inspiration ifrån. Det är mycket vitt
och fina detaljer och lantligt inredning som faller mig i smaken :)



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0