Min shopping idag

Idag har jag haft en väldigt bra dag. Det började med att jag skrev på kontraktet för min lägenhet och det kändes så himla bra. Inflyttningen blir den 1 Mars och jag längtar sååå :) Efter jag hade skrivit på kontraktet så mötte jag upp min vän Angelica och vi gick och fikade, sedan blev det lite shopping.

Och det som fick följa med hem är detta här nedan
. 3 nagellack från Depend, ett rosa ett grönt och ett ljusrosa (det ser typ vitt ut det nagellacket till höger på bilden men det är alltså ljusrosa)



Sen fick även 2 st nagellack från O.P.I följa med hem också
. Kunde verkligen inte motstå dom^^ De blå glitterlacket är ju bara heeelt underbart sen det rosa är jätte fint (ser nästan lila ut men det är rosa) Men den är inte så mörk som på bilden utan mer ljusare rosa.

Gissa om jag är sugen på att göra en nageldesign nu
^^ Men tyvärr så får det vänta ett tag till. Råkade bryta av min pekfingernagel igen så jag väntar just nu på att den ska växa till sig.



Här nedan är en Mini Refillable Spray
. Det är alltså en liten påfyllningsbar sprayflaska (för parfymer). Dess patenterade lättpåfyllda system tillåter att du fyller den på bara några sekunder med en enkel upprepande pumprörelse. Flaskan är endast 8 cm och ryms i alla typer av fickor och väskor och den fylls på direkt från nästan vilken parfymflaska som helst med ett avtagbart sprayhuvud. Jag har bara en sak att säga om den och det är: I love it! Finns att köpa HÄR (i guld eller silver). 



Sen köpte jag en underbar rouge
. Den är verkligen jätte fin. Jag har varit ute efter en lite ljusare rosa rouge än den jag har och idag hittade jag en som kommer förbli min favorit :) Tjejen i butiken (makeupartisten) va så gullig och erbjöd sig att lägga på rougen på mig så jag fick se hur den såg ut på och den vart super fin.



Kommentarer
Postat av: Eva

Oj så fina nagellack. Ska bli kul och se va du gör för nageldesign sedan :)

2011-02-07 @ 21:45:07



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0