Torsdag - jobba - häcken full

Idag står det jobb på schemat. Jobbar inte så länge idag, börjar 15:00 och slutar 20:30. Hela förmiddagen idag har jag packat ner saker i mina flyttlådor och än är jag inte klar, jag säger som jag sa igår HUR KAN JAG HA SÅ MYCKET GREJER^^

Ni får ursäkta för den dåliga uppdateringen
men eftersom jag ska flytta nu till helgen så har jag mycket att ordna och fixa. Jag ska packa ner allt i lägenheten som jag bor i nu, sen ska den städas och sen ska jag hämta grejer hos min mamma (även packa ner saker där ifrån) och sen ska allt till den nya lägenheten och packas upp. Så men andra ord kommer jag ha häcken full hela helgen. Jag kommer nog ha rätt mycket att göra ett tag framöver med då det även ska målas och fixas i den nya lägenheten men jag tar en sak i taget. Först ska allt flyttas in i lägenheten, sen får jag se när jag ska börja måla osv.

Hoppas ni alla får en fin dag så hörs vi ikväll när jag kommer hem!


Kommentarer
Postat av: anniematildas

fin blogg :)

2011-02-24 @ 16:22:16
URL: http://anniematildas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0