Torsdag - jobba natt - bredvidgång

Sorry för den dåliga uppdateringen men jag har väldigt mycket att göra nu. Jag flyttar ju snart sen jobbar jag rätt mycket också. Ni får tyvärr stå ut med att uppdateringen kommer vara lite låg nu ett tag framöver men så fort jag börjar få ordning på allt så kommer det bli bättre.

Idag ska jag jobba natten
, börjar 16:45 och slutar kl: 08:00 i morgon bitti. Ganska konstig tid att jobba natten men så är tiden och saken är såhär att jag har sökt ett nytt jobb, va på arbetsintervju för några dagar sedan och idag ska jag gå bredvid på natten (som personlig assistent). Varför jag sökt ett till jobb är för att jag vill kunna komma upp i 100%. Just nu jobbar jag typ mellan 70 och 80%, ibland mer men ibland mindre. Så därför har jag sökt ett till jobb så jag ska kunna komma upp i 100%. Och som det ser ut just nu så kommer jag bara att jobba kvällar och nätter. Det är lite struligt och få ihop alla dagar på schemat just nu så allt passar men jag hoppas att jag ska få ordning på alla dagarna snart.

Nu ska jag åka iväg till cykelbutiken
och köpa mig ett lås till min cykel innan jag börjar jobba. Det var ju någon som försökt sno min cykel för några dagar sedan och just nu har jag inget fungerande lås så det måste fixas. Hoppas ni alla får en fin dag så hörs vi i morgon nån gång under eftermiddagen då jag vaknat. Kanske mobilbloggar jag något.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0