Videoklipp - Mitt Sovrum

Här har ni ett litet videoklipp på mitt mysiga sovrum :) Jag tyckte det var lite jobbigt att filma samtidigt som jag skulle prata haha. Kändes liksom lite konstigt att prata med sig själv :) Man vet inte riktigt vad man ska säga ibland eller så säger man kanske fel haha, men det tror jag inte att jag har gjort. Det blev som det blev, vill ni inte höra mig prata så är det bara att stänga av ljudet haha ;)

Jag säger tydligen att tända ljus är det bästa jag vet, de kanske va det enda som jag sa som var fel, för det är det självklart inte men ni fattar haha.
Att ha tända ljus hemma på kvällen är där emot en av det bästa/mysigaste sakerna jag vet :)



Kommentarer
Postat av: Angelica

Så mysigt ditt sovrum är :) vill också ha en öppen spis i mitt sovrum.

2009-11-24 @ 23:57:30
Postat av: Malin

men guuud va mysigt sovrum du har :D och va coolt att du har en öppenspis i sovrummet. har jag aldrig sett att någon har förutom kändisarna på MTV crib haha vadå avis!

2009-11-29 @ 23:08:48



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0