En himla mysig dag :)

Nu har min kusin åkt hem. Vi har haft det himla mysigt i ett par timmar här hemma hos mig. Vi har fikat massa gott, pratat om allt möjligt och kikat på lite kläder som vi skulle vilja ha nu till sommaren. Hennes dotter va med hemma hos mig också. Hon satt och tittade på Tingeling på min dator medans vi satt och prata men sedan så upptäckte hon att jag hade kläder till min lilla vovva Tindra, och hon ville självklart klä på henne en tröja då^^



Här nedan sitter dom och myser framför tingeling filmen.
Tindra tyckte det va sååå mysigt att få ligga
i hennes knä, speciellt när hon fick
smaka lite på hennes kaka^^




Nu ska jag ringa min älskling strax, jag funderar på att åka hem till honom nämligen.
Vill gärna se lite avsnitt av Ghost Whisperer men också mysa med älskling.


Kommentarer
Postat av: Anonym

så söt hund:D

2010-04-05 @ 19:22:05
URL: http://sweetsugarcandybloggen.blogg.se/
Postat av: Lea

Hejsan! :o)

Kan tänka mig att den där kakan var mycket uppskattad! :o) Så mysiga bilder, och Tindra är ju för söt i sin lilla tröja!



Jag hoppas du slapp ha fler mardrömmar, och att du haft en trevlig påskhelg! Synd att helgen alltid är så kort, alldeles för kort. Men en annan har ju ledigt, så än vill jag inte klaga! :o)



Självklart måste vi Chihuahua ägare hålla ihop! Glädje delas ju som bäst med andra :o)



Återkommer, kram på er!

Leo & Lea

2010-04-05 @ 20:20:06
URL: http://leos.nu
Postat av: Anna

Vilken söt liten tjej!

2010-04-06 @ 17:03:32
URL: http://poshpooches.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0