En överraskning på min trappa :)

Jag har två ingångar till mitt hus. En på framsidan och en på baksidan. Jag brukar för det mesta gå ut med hundarna genom bakdörren men nu när jag gick ut så gick jag ut genom dörren på framsidan.

Och där möts jag av två krukor men påskliljor i^^
Min mammi har varit i farten :) hon måste varit här någon dag och hämtat mina stackars krukor som stått ute hela vintern med vissna blommor i^^ Och så har hon planterat påskliljor i dom och sedan lämnat dom här på min trappa utan att säga något, utan ha velat att jag skulle upptäcka dom själv^^ Hur gulligt är inte det då?

TACK MIN UNDERBARA MAMMA
<3 ÄLSKAR DIG <3




Kommentarer
Postat av: Nicole

Ohh vad fint! :D Gulligt av mammsen ^^

2010-04-03 @ 18:29:00
URL: http://xoxonicole.com
Postat av: Mimmi

Det är så härligt med vårblommor.......vackert o fint.....

2010-04-03 @ 22:45:58
Postat av: Mimmi

Varsågod min dotter..........det är kul med små överraskningar .

2010-04-03 @ 22:48:49



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0