Min shopping i dag

Något som jag blev väldigt glad för i dag va denna ljushållaren som jag köpte. (Heter det så, ljushållare?) Skit samma^^ jag har länge velat ha en sådan då min andra som jag har här hemma gått sönder och det har bara inte blivit av att jag köpt en ny men idag så hittade jag en :) Den är inte lika fin som min gamla va men den duger.



Jag köpte också till sådana som man smälter i glasskålen.
Vet inte vad dom heter...



Köpte dofterna jordgubb och melon. Dom doftar så gott att jag
vill äta upp dom^^



Det blev också lite shopping till mina naglar. En remover, en pensel
och två nagellack



Här är en bättre bild på nagellacken fast bilden gör verkligen inte färgerna
rättvisa. Det första lacket är typ korallfärg fast väldigt lysande
och den blåa är väldigt mörk blå.



Kommentarer
Postat av: Girly

Älskar både ljus & nagelprodukter Puss Girly

2010-04-24 @ 23:22:48
URL: http://girlysworld.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0