Mina Naglar

Det blev att jag målade över den silvriga blomman med rött istället. Känner att jag fortfarande inte är nöjd med designen men den blev i alla fall lite bättre, blomman syns i alla fall nu^^ (se inlägget nedan för att se den silvriga blomman)

Bilden gör inte den röda färgen rättvis
. Designen ser också mycket bättre ut i verkligheten än på bild. Känner att det blev lite kaka på kaka med nageldesignen i kväll men vi får hoppas att jag har en bättre dag nästa gång jag gör en nageldesign. (Får skylla på huvudvärken ikväll)



Det ser ut som om det fattas en rhinestone på mitten fingret (på de vita) men det
gör det inte. Det är blixten på kameran som gjort att det blivit så.


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: ja tkr det blev fint iaf =)

2010-04-26 @ 00:44:18
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Mammai

Jätte fina naglar gumman nu kommer jag snart hem........KRAM

2010-04-26 @ 10:18:17
Postat av: simone

Riktigt snygga naglar! :D

2010-04-26 @ 13:54:13
URL: http://fattybom.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0