Påsk Fest

Mina vänner ringde nyss och sa att dom skulle ha en liten "påsk fest" i dag och undrade i fall jag ville komma. Och det ville jag verkligen men tyvärr så har jag ingen som kan passa mina hundar i kväll :( Festen är en bra bit ifrån stan och tanken va att vi alla senare i kväll skulle gå ut. Och jag kan inte lämna mina hundar hemma alltför länge. Och jag tar inte heller med mina hundar till en fest och sedan lämnar dom där för att gå ut och festa. Dom har inte varit i det huset som festen är i och det är helt absurt enligt mig att ta med mina ögonstenar för att sedan lämna dom i ett hus några timmar som dom aldrig varit i, Nä det gör jag bara inte.

Så det blir för lilla mig att stanna hemma ikväll
. Känner mig ändå inte riktigt ok då jag tror att jag börjar bli sjuk så en utgång hade kanske bara förvärrat det hela, HAHA nu försöker jag se allt negativt med "påsk festen" bara för att jag inte kan gå^^ Men men så är det när man har hund/hundar man kan inte alltid göra allt.


Kommentarer
Postat av: Arntagathe

Good web with cool info. Thanks.

2012-05-31 @ 09:44:55
URL: http://arntagathe.bloghy.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0