Så seeeg i dag

Jag har varit hemma hos min mammi en stund i dag, hade med mig mina vovvsingar så dom fick springa av sig och leka lite också. Vi satt ute och pratade men så började det regna efter en stund så då begav jag mig hemåt. Nu är jag hemma och sitter i soffan och tittar på Förkväll på tv4, egentligen så borde jag plugga men jag orkar inte just nu hehe, det har jag typ sagt till mig själv varje dag i en vecka nu^^

I dag vet jag inte riktigt vad som händer
. Men jag har inget speciellt inplanerat mer än att kanske plugga lite. Älskling åkte hem förut då jag begav mig hem till mamma men kanske kommer han hit sen i kväll eller så kanske jag åker hem till honom, jag får se hur vi gör, kanske stannar jag bara hemma och degar i soffan^^ känner mig så fruktansvärt seg/trött i dag. Men just nu så är jag väldigt hungrig så jag ska nu ge mig ut i mitt kök och värma lite rester från i går.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0