Den har kommit :)

Jag fick ett sms förut idag, och jag blev väldigt glad :) Det va nämligen min iphone som hade kommit. Men jag har inte hämtat ut den idag, men ska kanske göra det imorgon.

Jag beställde en svart iphone
. Ville egentligen ha en vit men den görs tyvärr inte längre. Sedan så sa killen i 3-butiken att den svarta passar bättre till alla skalen som finns att köpa till den. Säg nu att jag hade köpt en vit och ville byta de vita skalet på baksidan till kanske rosa, ja då hade det blivit rosa baksida, vit på ovansidan och svart på framsidan. Det är ju snyggare om den är helt svart och har en annan färg på baksidan. Så det va nog bra att jag beställde en svart :)



Jag har en känsla av att det kommer ta tid för mig att lära mig denna telefonen^^ Men det får helt enkelt ta den tiden det tar, jag har ju kvar min gamla telefon i fall jag skulle få lite smått panik och typ inte fattar hur jag skickar iväg ett sms HAHA.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0