Hemklickat - Lite inredningssaker

Idag har jag faktiskt kikat på lite inredningssaker på nätet och jag har hittat lite som jag tror kommer bli jätte fint här hemma. Just nu så tycker inte jag att det är så fint hemma hos mig, jag vill ha det mer mysigt och det hoppas jag att jag ska få nu när jag klickat hem lite saker. Men jag skulle också behöva göra ett besök på IKEA för där vet jag också lite saker som jag skulle behöva, bland annat nya kuddar till sängen och ett överkast. Jag köpte lite fler saker än vad jag visar er här nere men om jag blir nöjd med dom sakerna som jag klickat hem så ska jag självklart visa er det sen när jag fått upp allt :)



Allt detta ovan kan ni hitta om ni klickar här.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0