Hemma

Kom hem från jobbet för en stund sedan. Är skit trött idag verkligen, tycker typ att jag är trött varje dag HAHA^^ men idag är jag verkligen trött. Höll på att försova mig imorse, jag vaknade verkligen inte av min klocka. Men som tur va så sov min vän Rebecca hos mig så hon väckte mig :)

Min älskling kom precis hem till mig
, vi ska strax göra lite mat eller beställa mat^^ sen ska jag bara mysa med honom ikväll, vi ska titta på Lyxfällan som börjar nu sen Top Model sen Svenska Hollywoodfruar och till sist ensam mamma söker :) en riktigt toppen tv kväll^^

Har ni förresten grattat eran pappa idag? Det är ju fars dag idag :)


Kommentarer
Postat av: Sabine

svenska hollywoodfruar <3

2010-11-14 @ 17:17:09
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: jennie

Jag grattade inte min pappa eftersom att vi inte har nån bra relation och kontakt. Han förtjänar inte att firas... kan låta lite elakt kanske, men vissa pappor gör inte det. Hoppas din pappa är en bra pappa i alla fall ;)



Vad bjuder måndagen på?

2010-11-15 @ 08:09:19
URL: http://www.misshart.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0