Hemma - en mycket trevlig kväll

Nu är jag hemma hos mig igen. Har haft en jätte trevlig och mysig kväll med god mat och film. Vi tittade som sagt på Becks nya film Levande Begravd och den va rätt bra faktiskt. Sen va vi ju på Jysk innan och där hittade vi ett jätte fint överkast till Rebeccas säng + ett påslakanset som va jätte fint :) Sen åkte vi också till Ö&B och där köpte jag pepparkakor och lite godis :) Nu ska jag mysa ner mig i min säng och sätta på en film och äta pepparkakor^^ Jobbar dagen i morgon så vi hörs strax efter 16:00 tiden imorgon. Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Jessica Schön

Ja det är jättekul! :) Tack, det får vi hoppas! Hehe ja fy, det är inte så bara... Förstår inte hur allt ska gå in :P Men det tar sin lilla tid gissar jag! Ja, det förstår jag! Man får kämpa på sålänge :)



Härlig söndag, ha en trevlig kväll med pepparkakorna, mums! Kram!

2010-11-21 @ 20:57:26
URL: http://salongjessica.blogg.se/
Postat av: Sabine

åh måste se nya beck..

2010-11-22 @ 15:25:09
URL: http://enibas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0