Inatt hände detta^^

Det blev inte att jag och min vän Rebecca gjorde några chokladbollar igår kväll för vi hade inget smör. Men vi tänkte göra chokladbollar idag isället. Men jag måste berätta, inatt så blev både jag och min vän svin hungriga och så vi ställde oss vid spisen och lagade mat mitt inatten^^ Men va sjukt gott det är att äta mitt på natten då haha. Det är precis som om det smakar godare då... konstigt.

Våran mat som vi åt inatt. Smörgåsar som vi stekte i stekpannan med smör och sedan ägg och pyttipanna. Sen har vi min fina vän i min morgonrock^^



Nu måste jag kila ut med Tindra en sväng innan jag sticker iväg på personalmötet.


Kommentarer
Postat av: linda

Åh jag vill ha jul! =)

Vad önskar du dig i julklapp?

2010-11-25 @ 21:07:29
URL: http://lindshe.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0