Mina nya parfymer

Idag va jag på KICKS och köpte två parfymer. Det var sista dagen idag som dom hade 20% rabatt på alla deras parfymer, så självklart va jag tvungen att passa på :) Jag visste redan vilken parfym jag ville ha då jag haft den doften sedan jag var 13 år, så den har liksom blivit min doft.

Och det är denna parfymen här nedan
. Sean Paul Gaultier Classique.

Ni hittar denna parfymen om ni klickar här.




Sen köpte jag även denna parfymen här nedan
. Vera Wang Princess. Jag har aldrig haft denna doften förut men har varit himla sugen på att köpa den och så blev det idag. Flaskan är ju underbart söt och jag gillar doften :)

Ni hittar Vera Wang Princess om ni klickar här.




Kommentarer
Postat av: Ida

Ska lukta på dom nästa gång jag får chansen. Jag är själv ute efter en ny parfym. :)

2010-11-02 @ 23:12:55
URL: http://idaq.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0