Onsdag

Jag har precis fått i mig lite lunch här, och den bestod av rostade smörgåsar med ost, korv och tomat på. Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan en stund sen ska jag städa här hemma. Jag fattar inte hur jag lyckas få det att se ut som ett bombnedslag på bara några dagar haha^^

Filmen Piranha som jag tittade på igår va sådär faktiskt. Jag vet inte riktigt va jag ska säga om filmen men vissa stunder så va den bra och andra stunder inte. Jag skrattade mer än va jag blev rädd. Det är rätt mycket blod i filmen och det slutade med att jag tyckte att det blev för mycket, vilket resulterade i att filmen blev dålig. Men detta är vad jag tycker. Jag tycker absolut att ni ska se den och skapa en egen uppfattning om filmen.



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0