Tisdag - snö

Det snöar hos mig idag. Det snöade hos mig för första gången för någon vecka sedan men snön låg bara på marken någon timme då. Men idag har snön legat många timmar, och det är riktig kramsnö. Jag och min vän Rebecca hade tänkt att träna idag men hon har fått förhinder, så vi tränar nog imorgon istället. Det är riktigt kallt ute idag så jag kommer hålla mig inne större delen av dagen faktiskt. Mysa ner mig i soffan och titta på tv/film :)

Tog detta kortet precis
. Och ja jag har en kyrkogård utanför mig. Men det är faktiskt rätt mysigt. Jag ser ofta folk gå till sina nära och kära här och jag tycker det är så fint. Och när det va alla helgons dag så var varenda gravplats tänt med ljus. Synd att jag inte tog ett kort då för det va verkligen jätte fint.



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0