Torsdag

Jag och min vän Rebecca var uppe väldigt sent inatt, så idag är vi trötta. Men vi hade det himla mysigt inatt, Vi turades om att läsa högt för varandra ur en bok som visade sig vara himla bra :) Men fast än att jag är trött idag så kändes det himla gott att vakna upp till en städad lägenhet imorse. Inget berg av disk i köket^^ och inga kläder som ligger överallt^^ utan allt är rent och fräscht.

Just nu sitter jag i soffan och tittar på sjukhuset på tv8
, älskar program som har med sjukhus att göra, så himla bra och intressant är det. Och jag tycker man lär sig något nytt varje gång. Jag jobbar ju själv på sjukhus och jag älskar det :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte kul att du vill vara med i dagens blogg :D vinnaren publiceras senare ikväll :D LYCKA TILL!

2010-11-04 @ 15:24:06
URL: http://refflan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0