Till Tindra

Jag har nu gjort en beställning till Tindra hos Poshpooches. Dom har verkligen helt underbara grejer till både små och stora hundar. Jag beställde en Hurtta jacka och två blink halsband. Detta känner jag är ett måste nu i vinter för Tindra.

Hurtta-värmetäcket är ett effektivt sätt att hålla hunden varm. Plagget skyddar hundens viktigaste muskelgrupper samt det särskilt känsliga området kring magen. Täcket går mycket snabbt att klä på och av.

Täcket har en fuskpälskantad krage, det är fodrat med mjuk och värmande flecce och knäpps smidigt med reglerbart snabbfäste på ryggen.

Materialet är både vind och vattenavvisande.

Denna färgen (Brun) blev det till Tindra. En svart ska beställas i januari :)



Och ett sådant här halsband som blinkar
. Som jag har letat efter ett halsband till små hundar som blinkar men har ej funnit något... förens idag och jag blev så himla glad. Parfekt nu på vintern då det är så mörkt ute, men klart även annars också då det är mörkt. Färgen som blinkar vitt fanns tyvärr inte kvar men det blev ett som blinkar grönt och ett som blinkar rött. Åhh vad jag längtar tills dom trillar ned i brevlådan :)


Kommentarer
Postat av: jennie

Min kompis har en sån (fast röd) till en av hennes hundar. den andra är för liten än för att nåt ska passa hehe. Men de är sååå fina* =) Ska hon få nåt annat fint i julklapp? ;)



va ska du göra idag?

Jobba?

Kram!

2010-11-25 @ 09:09:44
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Postat av: Kajsa - En Feskardotter i mode

Fy va söta grejer till hunden =)

Allt väl?=)

2010-11-25 @ 21:09:35
URL: http://kajsafashionmagazine.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0