Nytt till hemmet :)

Jag va ju som sagt på IKEA idag med min älskling och köpte lite saker och jag blev verkligen jätte nöjd med precis allt. Köpte inte så mycket men det gjorde verkligen mycket för min lilla lägenhet, den blev liksom jätte mysig nu men jag har fortfarande lite mer saker som jag vill köpa för att få det precis som jag vill ha det. Men det kommer, man kan inte köpa allt på en gång.

Tog tyvärr inga före bilder, glömde det. Men ni får istället se hur det blev
när jag va klar med allt.



Här nedan ser ni mitt fönster. Ljusstakarna åkte som sagt upp idag med :) Och sen lite fina små (gren) lampor i blomman. Köpte också dom två ljsulyktorna som står på mitt vardagsrumsbord.



Här nedan ser ni då
(typ) hela mitt vardagsrum. Lite kalt på väggarna, jag vet men tavlor kommer. Det ska även upp gardiner vid balkongdörren men jag köpte bara dom gardinerna som ni ser på ena fönstret idag för att se om dom passade, och det gjorde ju dom. (men jag har lite andra planer för dom gardinerna som hänger uppe just nu, ni ska få se det senare) Kuddarna och filten i soffan köpte jag också idag, likaså mattan under bordet.



Och här har ni min spegel som jag köpte idag
. Tindra kom visst med på bilden också såg jag nu^^
Blev verkligen jätte glad för spegeln, nu slipper jag ställa mig på toalettstolen
på toa och försöka spegla mig HAHA.



Kommentarer
Postat av: daniel

va fint du har gjort det älskling

2010-11-27 @ 02:27:41
Postat av: Jennie

Guud, så mysigt och fint du fått till det!

Hade faktiskt tänkt skita i att pynta hemma i år (jag bor själv) förutom det obligatoriska med adventsljusstake och stjärna och sånt... men nu blev jag inspirerad av dej! =)

2010-11-27 @ 08:19:45
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Postat av: Kajsa - En Feskardotter i mode

Fy vad snyggt :D

Så himlans mysigt med julen :)

Allt väl ?=)

2010-11-27 @ 12:09:18
URL: http://kajsafashionmagazine.blogg.se/
Postat av: Jessica Schön

Jättefint ju, gud så mysigt! :)

2010-11-27 @ 13:17:26
URL: http://salongjessica.blogg.se/
Postat av: Jessica Schön

Jaha så du har inte pyntat klart än ;) Ja tack detsamma gumman! :) Kramkram!

2010-11-27 @ 13:56:50
URL: http://salongjessica.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0