Älskar den hallonröda färgen

Det är verkligen skit jobbigt att inte ha någon helkroppsspegel här hemma. Varje dag så ställer jag mig på toaletten och försöker spegla mig i min badrumsspegel HAHA^^ Hade ju en helkroppsspegel i mitt hus som jag hade förut men den får inte plats här i min lilla etta. Men jag måste verkligen införskaffa mig någon spegel för såhär kan jag inte hålla på, ställa mig på toalettstolen^^ Nä en spegel måste bara införskaffas.

Tog precis detta kortet nedan i min badrumsspege
l
. Här får ni i alla fall se min mössa och halsduk som jag köpte idag. Vantarna kunde jag inte ta på mig för då kunde jag ju inte ta kort^^ Älskar verkligen den hallonröda färgen.



Men jag ska som sagt be min vän Rebecca
sen när hon kommer hit att ta kort på mig. Så lite senare ikväll, kanske runt 23:00 så kommer det komma upp lite bilder på mig. Så kika in då :)


Kommentarer
Postat av: IDa

Tack! Jag har sån beslutsångest inför Halloween. Så får se hur jag gör. Det är inte min grej att klä ut sig. Men festa är alltid roligt. :)

2010-10-26 @ 21:30:18
URL: http://idaq.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken affär e mössan köpt??=)

2010-10-26 @ 22:05:51
URL: http://sweetsugarcandybloggen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0