Dumma internet

Åhh jag blir så trött på mitt internet. Det vill ju bara inte funka som det ska, jag har asså problem med mitt internet ca 3-4 gånger om dagen, ibland mer. Men oftast så är det bara  att starta om datorn så funkar det men nu ikväll har varit en sådan kväll då det bara inte vill funka.

Jag har i alla fall tittat på filmen 50 first dates nu ikväll tillsammans med min älskling. Den filmen är verkligen så himla mysig och jag fäller alltid en liten tår till den filmen^^



Min vän Rebecca kom hem till mig för en stund sedan
. Vi har suttit och pratat och druckigt te. Hon ska sova hos mig inatt, jag är ledig i morgon och lika så hon. Fast jag ska ioförsig bort till jobbet på möte vid 13:45 men det håller inte på så länge. Nu ska vi titta på lite tv.


Kommentarer
Postat av: Ida

Jaa, det är skönt att vara här. Är hos henne nu. Känns som man stänger av allt stress. :)

2010-11-01 @ 10:39:16
URL: http://idaq.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0