Fredag - sååå avundsjuk

Åhh idag är jag trött. Ville verkligen inte kliva upp ur sängen i morse men jag va så illa tvungen. Hade en liten tjej skällandes som ville ut och kissa. Just nu sitter jag i min soffa och tittar på teven. Klockan 15:00 börjar jag jobba, ska jobba med min mamma idag med :)

Min vän rebecca kommer hit om en liten stund
, hon ska låna en bikini av mig för hon ska nämligen åka iväg på SPA idag och jag är SÅÅÅ AVUNSJUK på henne. Hon ska sova på SPA hotellet en natt och ska få en massa olika behandlingar så som massage, bodyscrub, ansiktsvård, ljusterapi, skönare fötter mm. Och så självklart har hon också tillgång till pool, bubbelpool, bastu, ångbastu mm. Själv ska jag mysa med min älskling ikväll. Skulle ju åkt hem till honom igår efter jobbet men det blev inte så för han skulle upp och jobba tidigt.



Strax ska jag visa er mina nya skor :)


Kommentarer
Postat av: Runarkristina

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

2010-12-10 @ 12:53:08
URL: http://runarkristina.blog16.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0