Hem till älsklingen

Nu är jag hemma efter en mysig dag tillsammans med min älskling. Men dagen slutar ju inte än och mer mys blir det :) Jag ska åka hem till min älskling ikväll och sova hos honom. Det va jätte längesedan som jag sov där så nu är det allt på tiden. Jag ska strax hoppa in i duschen sen gör iordning mig lite lätt. Kommer inte ta med mig min dator dit ikväll för ikväll vill jag bara va med mitt hjärta. Vi ska titta på film och äta lite godis :) Hoppas ni alla får en fin lördag kväll så hörs vi i morgon när jag kommer hem. Jo förresten, fick hem en jätte fin tröja idag, ska visa er den någon dag i veckan som kommer :)

Här nedan är en bild på mig och min älskling som jag lekt lite med i PS
. Bilden va meningen att det skulle likna en "målad" tavla typ fast jag vet inte riktigt om den gör det^^ Men om man förstorar upp den så ser den faktiskt bättre ut. Bilden är i alla fall ca 3 år gammal.



Kommentarer
Postat av: Ida

Underbart. Hur ofta gymmar du då? :)

2010-10-24 @ 10:39:36
URL: http://idaq.blogg.se/
Postat av: Sabine

söta : )

2010-10-24 @ 11:17:00
URL: http://enibas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0