Hemma

Nu är jag hemma från jobbet, eller ja jag har varit hemma en stund. Nu tänkte jag städa här hemma för imorgon så ska jag nämligen ha mitt tredje Mary Kay Party :) fast denna gången blir det SPA & Parfym, ska bli jätte roligt. Min älskling kommer också hem till mig strax. Vi har inte setts på ett par dagar på grund av att jag jobbat och vise versa. Så nu ikväll ska jag bara mysa med mitt hjärta :) Blir antagligen inte något bloggande ikväll men kanske så klämmer jag in ett inlägg.

Slänger in en bild
på mitt lilla hjärta Tindra för att fylla ut inlägget lite. Tog bilden igår kväll.
Visst ser hon ut att sova gott^^



Kommentarer
Postat av: Kanya!♥

hej tack ^^

Va fin blogg du har ! gillar verkligen din header och dina färger här på din blogg! kram

2010-10-02 @ 20:43:15
URL: http://justawildworld.blogg.se/
Postat av: Rebecca

åå så mysigt hon ser ut att ha det:)

2010-10-03 @ 21:27:49



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0