Längtar tills imorgon :)

Jag somnade på soffan en liten stund och gud så gott det va :) Jag behövde verkligen detta. Känner att jag inte sovit så bra den sista tiden pga att jag jobbat så mycket. Men nog om det nu^^ Imorgon så blir det i alla fall en väldigt rolig dag, för imorgon så ska jag till frösören och få mitt löshår insatt igen :) Jag har längtat ihjäl mig efter det^^

Här är en bild på mig sist jag hade löshår
. Utan mitt löshår så känner jag mig typ inte hel^^ Ens hår betyder verkligen så himla mycket. Och jag försöker spara ut mitt eget hår men det vill liksom inte växa, skit jobbigt. Och då känns det som om löshår är enda utvägen till långt hår. Nu har jag hållit på med löshår ganska många år och jag måste erkänna att det är beroendeframkallande.



Kommentarer
Postat av: idagratte

sv: vsg! härligt! de är toppen med mig :D

jaa, de ska bli underbart :D

2010-10-24 @ 19:34:53
URL: http://idagratte.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0