Lördag - jobba natt idag

Igår kväll så tittade jag och älskling på komedi filmen The Other Guys och den va himla rolig. Imorse vid 07:00 så åkte min älskling till jobbet, han är annars ledig på helger men va tvungen att  jobba extra nu i helgen. Vid 08:00 tiden så kom min vän Rebecca hem till mig. Hon hade jobbat natten och orkade inte gå hem till sig, så hon bestämde att komma hem till mig istället. Jag va trött som ett as när hon kom och sa till henne att - du får banne mig lägga dig och sova med mig^^ och det gjorde hon.

Idag är det jag som jobbar natten
, börjar klockan 20:30 och slutar klockan 08:00 i morgon bitti. Rebecca har lovat att sova hos mig inatt och passa Tindra medans jag jobbar. Så himla snällt av henne. Nu ska jag hoppa in i duschen sen göra iordning mig lite. Jag och Rebecca ska gå lite på stan hade vi tänkt. Vi är båda ute efter halsduk, mössa och vantar så hoppas vi hittar några :)



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0