Måndag

Jag vaknade av att min vän Rebecca ringde på min dörr klockan 07:00 i morse^^ Det är verkligen sjuka tider som hon vill umgås på om ni frågar mig HAHA. Nä men nu va det så att hon hade sovit hos en vän inatt och ville inte gå hem till sig så därför kom hon hem till mig. Men jag sa till henne att jag måste få sova några timmar till innan jag är en fungerande människa^^ Så vi gick och la oss. Gick upp vid tio tiden och gjorde frukost, det fick bli smörgås och varm choklad med grädde i :) Just nu så sitter vi i min soffa och tittar på top model 7 på tv3.



Kommentarer
Postat av: Jennie

sv:

jaa, gud ja, alla möjliga smaker och kombinationer och innehåll!! =D Fanns också tryfflar, en chokladfontän och kladdkaka med smaksatt grädde m.m.

Men tur att smakproverna bara va i småbitar, för annars skulle man nog mått illa efter bara 3 hela praliner!!

Kan rekommendera det nästa år om du har tid då! Brukar va ungefär samma helg, varje år!

Mummss..varm choklad med grädde! Riktigt mysigt!*

2010-10-18 @ 12:58:41
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Postat av: Micaela

SV: Aha okej =) Låter kul ändå!

2010-10-18 @ 13:15:44
URL: http://micaelabergne.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0