Tisdag

Min dator har krånglat hela förmiddagen eller mitt internet rättare sagt. Jag fattar inte vad det är för fel ibland asså. Men nu funkar det i alla fall. Inatt så sov jag inte särskilt bra. Mitt löshår som jag satte in igår gjorde så jäkla ont. Känndes typ som om jag hade tusen nålar som stack in i mitt huvud^^ och såhär kommer det att vara ett par dagar.

Nu ska jag i alla fall gå ner på stan
. Ska möta upp min vän Angelica och Camilla och ta en fika med dom. Sen får vi se vad som händer. Kanske går vi en sväng i några butiker också :) Mobilbloggar senare, hoppas ni alla får en fin tisdag!


Kommentarer
Postat av: Ida

Jae. Ska du fira Halloween? :)

2010-10-26 @ 18:50:45
URL: http://idaq.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0