Torsdag - Idag åker mamma

Idag är det storstädning som gäller här hemma. Tänkte alldeles strax börja. Behöver diska, dammsuga, damma, tvätta golven, tvätta kläder och plocka iordning här hemma. Usch vilken tråkig eftermiddag jag har framför mig^^ men det måste ju göras. Sen ikväll så kommer min älskling hem till mig, vi ska ha en riktigt mysig kväll ikväll och titta på film och äta gott :)

Idag flyger min mamma ner till min fina bror i Schweiz
. Planet går 17:05 och jag hoppas verkligen att flygresan går bra. Är alltid så orolig när min mamma ska flyga.



Kommentarer
Postat av: Mammi

Halloj lilla gumman ! .........

Du behöver inte vara orolig för mig vi hörs ju på skype när jag har kommit ner och det gör vi ju varje dag är snart hemma igen puss o kram............mamma

2010-10-14 @ 13:46:01
Postat av: Malin

Ja det gör jag, väldigt mycket :)

Ja, dom är sååå bra! haha, okej. Dom är ju så bra. Måste faan köpa 3an. och 1an! :)



Kram!

2010-10-14 @ 17:43:35
URL: http://chickity.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0