Hemma

Nu är jag hemma igen efter att ha varit på stan med mina vänner Angelica och Camilla. Det blev fika/lunch, en ganska lång sådan^^ vi satt i lite över två timmar. Mobilbloggade då men det kom tydligen inte fram ser jag nu :( aja... Sen kom min kusin förbi också när vi satt och åt, hon ville så gärna se mitt hår och hon tyckte att det blev jätte fint :)

Efter vi hade ätit så blev det en sväng in på H&M
, jag hittade en super mysig mysdress som jag köpte och ett set med mössa, halsduk och vantar som också fick följa med hem. Ska visa er det men det är inte så lätt att fota sig själv och jag har tyvärr ingen helkroppsspegel heller. Men min vän Rebecca kommer hem till mig ikväll så då ska jag be henne ta kort :)

Detta här nedan glömde jag att visa er igår
. Jag köpte det hos frisören då jag fixade mitt hår.
En borste och ett spray som är skit bra. Kan verkligen rekommendera det.



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0