Aj mitt knä :(

Nu är jag och Tindra hemma igen efter en riktigt god promenad. Men så god kanske den inte va, har nämligen väldigt ont i mitt vänstra knä. Har redan problem med mitt högra knä så detta va inte alls kul att jag nu fått ont i andra knät också, svin ont gör det verkligen, kan knappt böja på knät :( Jag hoppas det försvinner över natten. Ska ta en tablett nu och hoppas på att värken går över lite i alla fall.

Ska titta på ensam mamma söker på tv3 klockan 20:00 men innan det börjar så ska jag göra iordning några goda smörgåsar och en kopp varm choklad med grädde :)


Kommentarer
Postat av: zaneta

hur gammal är du? ?:)

2010-09-19 @ 20:14:40
URL: http://stoltpolackkk.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0